5denní servisní služba*

5 snadných kroků k našemu pětidennímu expresnímu servisu oprav.

1. Sdělte společnosti Omron, co nefunguje

Potřebujete-li opravu produktu, vyplňte formulář pro zadání opravy.

2. Autorizace opravy

Společnost Omron vám zašle potvrzení žádosti o opravu, a pokud je třeba, cenovou nabídku.

3. Zabalte produkt k přepravě

Zajistěte, aby byl výrobek bezpečně zabalen v krabici.

4. Zavolejte místní pobočku DHL

Uveďte speciální číslo účtu u společnosti Omron a společnost DHL vyzvedne váš balík.

5. DHL vrátí opravený produkt

Opravený a otestovaný produkt se zprávou o opravě přijde zpět do pěti pracovních dnů!

* Poznámka:

5denní servisní služba není k dispozici pro všechny výrobky společnosti Omron. Podrobnější informace vám sdělí místní zastoupení společnosti Omron.

Poznámka:

Servis zdravotnické techniky Omron zajišťuje výhradní distributor pro ČR a SR firma CELIMED, s.r.o., tel.: 475 208 180.