Služby a podpora
V další části naše služby rozdělujeme do sekcí podle životnosti produktů. Projděte si naši nabídku služeb během fází návrhu, instalace a údržby produktů.

Školení a výukové materiály
Explore our extensive training portfolio, login to eLearning or gain access to the course materials you used during one of our many classroom-based training courses, from a single login.
Opravy
Evropské servisní středisko ERC (European Repair Centre) zajišťuje velmi kvalitní servis oprav pro většinu produktů Omron.
Registrace a stažení softwaru
Po registraci svého licenčního čísla budete mít přístup k příslušným souborům aktualizací a podpory.Můžete si zaregistrovat následující softwarové produkty:
Technická podpora
Vytvořili jsme specializovanou databázi znalostí myOmron, která vám zajistí další informace ohledně podpory produktů a technologií.
Stahování
Poskytujeme různé formy digitální podpory. V této části lze prohlížet a stahovat širokou nabídku souborů souvisejících s produkty v anglickém jazyce nebo místních jazycích. Dále lze vyhledávat soubory ke stažení z dané stránky pomocí funkce „Hledat“.
Služby v terénu
Naši aplikační technici zajišťují pokročilou podporu a technickou pomoc v případech, kdy požadujete víc než jen standardní podporu.
Testování
Získejte praktické zkušenosti s automatizačními technologiemi v jedné z našich osmi inovačních laboratoří a technologickém automatizačním centru (ATC).
CAD knihovny
Omron nabízí možnost stahovat 2D a 3D CAD soubory. Tyto soubory vám mohou pomoci vizualizovat produkty. Díky 3D struktuře můžete kontrolovat produkty a vidíte zda vyhovují vašim požadavkům. CAD soubory mohou být stahovány a používány ve vašich vlastních technických výkresech.
Služby Consultation Desk Service
Získejte zahraniční podporu a znalosti ve svém vlastním jazyce. Služba Consultation Desk Service umožňuje rychlý a cenově výhodný zahraniční servis bez kompromisu v kvalitě
Finanční služby
Nabízíme vám i další možnosti, jak získat naše produkty z oblasti automatizace, například leasing.
Bezpečnostní služby
Zajistěte bezpečnost a shodu strojů. V životním cyklu stroje není bezpečnost jen o označení CE.
Knihovna SISTEMA
Společnost Omron poskytuje data o spolehlivosti pro bezpečnost komponent pro řízení formou knihovny SISTEMA a seznamu parametrů, aby zákazníkům pomohla s výpočty výkonnosti.Informace o ekologičnosti produktu
Jsme společnost šetrná k životnímu prostředí a součástí naší firemní kultury je dodržování všech platných zákonných povinností. Z toho důvodu – a ve snaze uspokojit požadavky našich zákazníků – vynakládáme veškerou snahu o zajištění shody celé řady našich průmyslových komponent se směrnicí RoHS a REACh či nařízeními EU.
Zůstaňte ve spojení díky virtuálním asistenčním službám společnosti OMRON
Virtuální asistence společnosti OMRON je řešení vzdálené podpory, které poskytuje snadnou, rychlou a bezpečnou technickou podporu a poradenství. Tento druh asistence využívá technologii rozšířené reality, díky níž vám kromě identifikace a řešení problémů kdekoli na světě dokážeme rovněž pomoci s návrhem co možná nejlepších strojů.
Servis robotů
Náš tým specialistů na servis robotů se postará, aby vaše zařízení zůstalo provozuschopné po celou dobu životnosti.
Knihovna dat dílů EPLAN
Výhoda online dokumentace
Knihovna SISTEMA
Společnost Omron poskytuje data o spolehlivosti pro bezpečnost komponent pro řízení formou knihovny SISTEMA a seznamu parametrů, aby zákazníkům pomohla s výpočty výkonnosti.
Bezpečnostní služby
Zajistěte bezpečnost a shodu strojů. V životním cyklu stroje není bezpečnost jen o označení CE.
Finanční služby
Nabízíme vám i další možnosti, jak získat naše produkty z oblasti automatizace, například leasing.
Služby Consultation Desk Service
Získejte zahraniční podporu a znalosti ve svém vlastním jazyce. Služba Consultation Desk Service umožňuje rychlý a cenově výhodný zahraniční servis bez kompromisu v kvalitě
CAD knihovny
Omron nabízí možnost stahovat 2D a 3D CAD soubory. Tyto soubory vám mohou pomoci vizualizovat produkty. Díky 3D struktuře můžete kontrolovat produkty a vidíte zda vyhovují vašim požadavkům. CAD soubory mohou být stahovány a používány ve vašich vlastních technických výkresech.
Testování
Získejte praktické zkušenosti s automatizačními technologiemi v jedné z našich osmi inovačních laboratoří a technologickém automatizačním centru (ATC).
Služby v terénu
Naši aplikační technici zajišťují pokročilou podporu a technickou pomoc v případech, kdy požadujete víc než jen standardní podporu.
Stahování
Poskytujeme různé formy digitální podpory. V této části lze prohlížet a stahovat širokou nabídku souborů souvisejících s produkty v anglickém jazyce nebo místních jazycích. Dále lze vyhledávat soubory ke stažení z dané stránky pomocí funkce „Hledat“.
Zůstaňte ve spojení díky virtuálním asistenčním službám společnosti OMRON
Virtuální asistence společnosti OMRON je řešení vzdálené podpory, které poskytuje snadnou, rychlou a bezpečnou technickou podporu a poradenství. Tento druh asistence využívá technologii rozšířené reality, díky níž vám kromě identifikace a řešení problémů kdekoli na světě dokážeme rovněž pomoci s návrhem co možná nejlepších strojů.
Servis robotů
Náš tým specialistů na servis robotů se postará, aby vaše zařízení zůstalo provozuschopné po celou dobu životnosti.
Technická podpora
Vytvořili jsme specializovanou databázi znalostí myOmron, která vám zajistí další informace ohledně podpory produktů a technologií.
Registrace a stažení softwaru
Po registraci svého licenčního čísla budete mít přístup k příslušným souborům aktualizací a podpory.Můžete si zaregistrovat následující softwarové produkty:
Bezpečnostní služby
Zajistěte bezpečnost a shodu strojů. V životním cyklu stroje není bezpečnost jen o označení CE.
Finanční služby
Nabízíme vám i další možnosti, jak získat naše produkty z oblasti automatizace, například leasing.
Služby Consultation Desk Service
Získejte zahraniční podporu a znalosti ve svém vlastním jazyce. Služba Consultation Desk Service umožňuje rychlý a cenově výhodný zahraniční servis bez kompromisu v kvalitě
Testování
Získejte praktické zkušenosti s automatizačními technologiemi v jedné z našich osmi inovačních laboratoří a technologickém automatizačním centru (ATC).
Služby v terénu
Naši aplikační technici zajišťují pokročilou podporu a technickou pomoc v případech, kdy požadujete víc než jen standardní podporu.
Stahování
Poskytujeme různé formy digitální podpory. V této části lze prohlížet a stahovat širokou nabídku souborů souvisejících s produkty v anglickém jazyce nebo místních jazycích. Dále lze vyhledávat soubory ke stažení z dané stránky pomocí funkce „Hledat“.
Opravy
Evropské servisní středisko ERC (European Repair Centre) zajišťuje velmi kvalitní servis oprav pro většinu produktů Omron.
Zůstaňte ve spojení díky virtuálním asistenčním službám společnosti OMRON
Virtuální asistence společnosti OMRON je řešení vzdálené podpory, které poskytuje snadnou, rychlou a bezpečnou technickou podporu a poradenství. Tento druh asistence využívá technologii rozšířené reality, díky níž vám kromě identifikace a řešení problémů kdekoli na světě dokážeme rovněž pomoci s návrhem co možná nejlepších strojů.
Servis robotů
Náš tým specialistů na servis robotů se postará, aby vaše zařízení zůstalo provozuschopné po celou dobu životnosti.
Technická podpora
Vytvořili jsme specializovanou databázi znalostí myOmron, která vám zajistí další informace ohledně podpory produktů a technologií.
Registrace a stažení softwaru
Po registraci svého licenčního čísla budete mít přístup k příslušným souborům aktualizací a podpory.Můžete si zaregistrovat následující softwarové produkty:
Služby Consultation Desk Service
Získejte zahraniční podporu a znalosti ve svém vlastním jazyce. Služba Consultation Desk Service umožňuje rychlý a cenově výhodný zahraniční servis bez kompromisu v kvalitě
Služby v terénu
Naši aplikační technici zajišťují pokročilou podporu a technickou pomoc v případech, kdy požadujete víc než jen standardní podporu.
Stahování
Poskytujeme různé formy digitální podpory. V této části lze prohlížet a stahovat širokou nabídku souborů souvisejících s produkty v anglickém jazyce nebo místních jazycích. Dále lze vyhledávat soubory ke stažení z dané stránky pomocí funkce „Hledat“.
Zůstaňte ve spojení díky virtuálním asistenčním službám společnosti OMRON
Virtuální asistence společnosti OMRON je řešení vzdálené podpory, které poskytuje snadnou, rychlou a bezpečnou technickou podporu a poradenství. Tento druh asistence využívá technologii rozšířené reality, díky níž vám kromě identifikace a řešení problémů kdekoli na světě dokážeme rovněž pomoci s návrhem co možná nejlepších strojů.
Školení a výukové materiály
Explore our extensive training portfolio, login to eLearning or gain access to the course materials you used during one of our many classroom-based training courses, from a single login.