Spokojenost zákazníků na prvním místě
Zákaznický průzkum ukazuje dobrou průměrnou míru spokojenosti, byly identifikovány oblasti ke zlepšení
Společnost Omron je odhodlána nabízet svým zákazníkům technologie automatizace, které podporují inovaci ve výrobě, zvyšují kvalitu produktů a zkvalitňují zákaznickou podporu. Abychom získali podrobnější informace o aktuálním stavu spokojenosti zákazníků a identifikovali způsoby, jak vylepšit celkovou zkušenost zákazníků, pravidelně provádíme zákaznické průzkumy.
Na konci roku 2017 proběhl mezi evropskými zákazníky společnosti Omron ve 14 zemích napříč regionem EMEA rozsáhlý průzkum spokojenosti zákazníků. Velkému množství kontaktů byl rozeslán online dotazník, v němž bylo možné vyjádřit úroveň spokojenosti se značkou Omron, ohodnotit naši výkonnost v porovnání s jinými výrobci či seřadit důležitost různých aspektů služeb společnosti Omron.
Zde je uveden souhrn výsledků a zjištění, jež vyplynuly z průzkumu.
- Naše průměrná úroveň spokojenosti zákazníků podle průzkumu je 8,4, vyšší než průměrné poměřovací kritérium s hodnotou 8,1. Respondenti rovněž uvedli, že v porovnání s jinými výrobci nabízíme lepší stupeň technické podpory, služeb zákazníkům a kvality produktů.
- 85 % respondentů souhlasilo s prohlášením, že dodržujeme naše sliby, zatímco 90 % z nich uvedlo, že nás lze snadno kontaktovat. Omron má pevnou pozici jakožto společnost proaktivně řešící problémy a prospívající svému okolí prostřednictvím inovací.
- 75 % respondentů se označilo za propagátory společnosti Omron. Jako velké pozitivum týkající se kvality našich produktů uvedli účastníci průzkumu vysokou kvalitu naší technické podpory.
Pokud byste nám chtěli poskytnout zpětnou vazbu týkající se kvality produktů, technické podpory nebo služeb zákazníkům, kontaktujte nás.