Evropské servisní středisko
Proč se na nás můžete spolehnout:
- Evropské servisní středisko a jeho dobře vyškolení technici, nejnovější technologie a vysoká kvalita.
- Přímé vyzvednutí od zákazníka a k zákazníkovi, kdekoli v Evropské unii.
- Bezplatný servis pro výrobky v záruce poskytované společností OMRON.
- Pevná cena za opravy pro výrobky, pokud není oprava krytá zárukou.
- U opravených výrobků se poskytuje záruka 1 rok na všechny vyměněné nebo opravené součásti, která je platná od data opravy v Evropském servisním středisku OMRON.
- Opravený výrobek se vrací s naší standardní zprávou o opravě. Na vyžádání můžeme dodat rozsáhlou zprávu o opravě nebo podrobnou analýzu.
Pokud vyplníte formulář žádosti o opravu, zašleme vám cenovou nabídku a očekávaný termín dokončení opravy vašeho produktu, do kterého není zahrnuta délka přepravy.
Servisní služby společnosti OMRON
5 jednoduchých kroků k našim rychlým, transparentním a spolehlivým servisním službám
1. Sdělte společnosti OMRON, co nefunguje
Potřebujete-li opravu produktu, vyplňte formulář pro zadání opravy.
2. Autorizace opravy
Společnost OMRON vám zašle potvrzení žádosti o opravu, a pokud je třeba, cenovou nabídku.
3. Zabalte produkt k přepravě
Zajistěte, aby byl výrobek bezpečně zabalen v krabici.
4. Zavolejte místní pobočku DHL
Uveďte speciální číslo účtu u společnosti OMRON a společnost DHL vyzvedne váš balík.
5. DHL vrátí opravený produkt
Váš opravený a přezkoušený výrobek s protokolem o opravě se vám vrátí co nejdříve.