Kráječ chleba se vzdáleným zjišťováním závad a vzdálenými aktualizacemi softwaru
Když jeden z předních britských výrobců automatických kráječů a obalových zařízení pro pekárny získal zakázku v Kazachstánu, rozhodl se pro řešení se vzdáleným přístupem. Aktualizace softwaru a zjišťování závad muselo být proveditelné z Norwiche ve Velké Británii, bez nutnosti posílat techniky k zákazníkovi vzdáleného šest tisíc kilometrů.
Společnost vyzvala několik dodavatelů automatizace, včetně společnosti Omron, aby navrhli řešení pro doplnění funkce vzdáleného přístupu do řídicího systému stroje. „Není pochyb, že společnost Omron jasně porozuměla našim požadavkům a věděla, jak je efektivně a ekonomicky splnit”, říká Chris Barfe, ředitel společnosti Ibonhart. „Omron nám ukázal podobné projekty dalších zákazníků, které se velmi osvědčily.“
Z těchto důvodů bylo nakonec přijato rozhodnutí použít pro všechny důležité funkce nového řídicího systému automatizační řešení Omron.
Díky společnosti Omron, která dodala a integrovala veškeré automatizační vybavení, bylo dosaženo zkrácení doby implementace a snížení nákladů na vývoj – k dispozici byly všechny komponenty optimalizované pro potravinářský průmysl.
Další reference zákazníků
Reference zákazníků
Ve společnosti Omron zákazníkům nasloucháme. A strávili bychom tím klidně celý den – jejich potřeby nás totiž inspirují. A protože takto našim zákazníkům z oblasti obalových strojů nasloucháme více než 20 let, nikoho asi nepřekvapí, že jsme přišli s pěknou řádkou dobrých nápadů.