Služby Consultation Desk Service | Omron, Česká republika

Přihlásit se

Please use more than 6 characters. Forgot your password? Click here to reset.

Změnit heslo

Objevili se technické potíže. Odeslání Vašeho formuláře nebylo úspěšné. Prosím přijměte naši omluvu a zkuste to znovu později. Podrobnosti: [detaily]

Download

Registrovat se

Objevili se technické potíže. Odeslání Vašeho formuláře nebylo úspěšné. Prosím přijměte naši omluvu a zkuste to znovu později. Podrobnosti: [detaily]

Download

Děkujeme za registraci u společnosti Omron

E-mail k dokončení registrace účtu byl odeslán na adresu

Návrat na webovou stránku

získejte přímý přístup

Níže zadejte své údaje a získejte přímý přístup k obsahu na této stránce

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Objevili se technické potíže. Odeslání Vašeho formuláře nebylo úspěšné. Prosím přijměte naši omluvu a zkuste to znovu později. Podrobnosti: [detaily]

Download

Děkujeme za váš zájem

Nyní máte přístup k Služby Consultation Desk Service

E-mail s potvrzením byl odeslán na

Pokračovat na stránku

Prosím nebo získejte přímý přístup a stáhněte si tento dokument

Častým problémem výrobců strojů jsou potíže při spěšném hledání kvalifikovaných specialistů pro služby mimo svůj domovský trh: oprava závad, úpravy, školení a jiné poradenství. S vysokými náklady je spojené i mezinárodní nasazení vlastních zaměstnanců a další problémy s produkčním prostředím v konkrétní lokalitě mohou způsobovat místní jazyky. 

Služba Consultation Desk Service společnosti Omron nabízí výrobcům strojů příležitost okamžitě se napojit na globální servisní infrastrukturu společnosti Omron, aby mohli poskytovat rychlejší služby vysoké kvality za velmi výhodných cenových podmínek. Celosvětová síť kvalifikovaných servisních specialistů umožňuje vyšší stupeň flexibility a zlepšenou dostupnost produkce. Služba Consultation Desk Service společnosti Omron se dá uplatnit v průběhu celého životního cyklu stroje: při konstrukci, uvedení do provozu či instalaci i v provozní fázi stroje.

Náš přístup

Shrnutí přístupu služby Consultation Desk Service:

  • Poskytuje zahraniční podporu v oblasti nebo zemi, kde zákazník společnosti Omron – výrobce stroje – nemá sídlo

  • Zákazník společnosti Omron – výrobce stroje – nemusí posílat své techniky do zahraničí, aby se museli zabývat technickými požadavky souvisejícími s produkty Omron

  • Zákazníci společnosti Omron – výrobci strojů a provozovatelé strojů – šetří čas, peníze a prostředky

Zahraniční podpora se poskytuje v místním jazyce a může do ní patřit:

  • Přezkoumání, co problém způsobilo

  • Rady a podpora, aby se zabránilo závadám v budoucnosti

  • Školení a trénování obsluhy a techniků údržby

  • Podpora u softwarových problémů v rámci zvýšení výkonu stroje

Obraťte se na nás ohledně zahraniční podpory
Zákaznické výhody

Rychlý prospěch ze zahraniční podpory a znalostí s dlouhodobým efektem:

  • Napojte se přímo na celosvětovou síť specialistů na automatizaci společnosti Omron

  • Využijte místní profesionály ze společnosti Omron, kteří ovládají místní jazyk

  • Využijte sdílené znalosti a zkušenosti společnosti Omron

  • Realizujte nejlepší dostupnost závodu pomocí rychlých úprav

  • Dosáhněte okamžitého a významného snížení časových a finančních nákladů

  • Zabraňte budoucím závadám pomocí rad a podpory společnosti Omron

  • Důvěřujte poradcům společnosti Omron při řešení komplikovaných problémů

  • Nabídněte klientům zlepšení produkce pomocí školení a tréninku

  • Poskytujte jejich klientům rychlejší, lepší a cenově výhodnější služby

Obraťte se na nás ohledně zahraniční podpory
Proces podpory
  • Obraťte se na obchodního zástupce společnosti Omron nebo vyplňte kontaktní formulář na této stránce

  • Společnost Omron bude kontaktovat vás a zákazníka, kde je stroj umístěn, abychom mohli prodiskutovat servisní požadavky

    To umožní využití našich služeb bez omezení různými procedurami, jazyky či hranicemi. V závislosti na požadavku je možné podporu provádět po telefonu, při návštěvě technika Omron na místě nebo prostřednictvím sítě našich partnerů.

  • Jestliže se situace v místě stroje liší od toho, o čem jsme byli informováni, nebo pokud potřebujeme dodatečné informace, budeme vás kontaktovat

Obraťte se na nás ohledně zahraniční podpory

V případě, že společnost Omron nemá k dispozici zaměstnance nebo jsou požadované služby mimo rámec Obecných servisních smluvních podmínek, jsou o podporu požádáni partneři – systémoví integrátoři