Přihlásit se

Objevili se technické potíže. Odeslání Vašeho formuláře nebylo úspěšné. Prosím přijměte naši omluvu a zkuste to znovu později. Podrobnosti: [detaily]

Download

Registrovat se

Objevili se technické potíže. Odeslání Vašeho formuláře nebylo úspěšné. Prosím přijměte naši omluvu a zkuste to znovu později. Podrobnosti: [detaily]

Download

Děkujeme za registraci u společnosti Omron

E-mail k dokončení registrace účtu byl odeslán na adresu

Návrat na webovou stránku

získejte přímý přístup

Níže zadejte své údaje a získejte přímý přístup k obsahu na této stránce

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Objevili se technické potíže. Odeslání Vašeho formuláře nebylo úspěšné. Prosím přijměte naši omluvu a zkuste to znovu později. Podrobnosti: [detaily]

Download

Děkujeme za váš zájem

Nyní máte přístup k Zahraniční služba podpory při spuštění od společnosti OMRON

E-mail s potvrzením byl odeslán na

Pokračovat na stránku

Prosím nebo získejte přímý přístup a stáhněte si tento dokument

Zajistit standardizovanou kvalitu napříč všemi výrobními závody po celém světě je pro výrobce klíčové a dodavatelé OEM jsou zavázáni dodávat do všech koutů světa stroje, které splňují tyto standardy. Výrobci strojů však často čelí problémům při hledání kvalifikovaných specialistů a servisních partnerů při nastavování nově prodávaných strojů v zahraničí. Služba OMRON Consultation Desk Service řeší tento problém tím, že podporuje výrobce strojů během procesu instalace a zaručuje kvalitu pro koncového uživatele.

Zahraniční konzultační služba při spuštění od společnosti OMRON poskytuje výrobcům strojů jedinečnou příležitost využít naši globální servisní infrastrukturu, která jim umožní stroje dodávat a uvádět do provozu rychle, úsporně a tak, aby sloužily svému účelu. Rozsáhlá síť kvalifikovaných servisních specialistů společnosti OMRON nabízí podporu pro běžné požadavky na instalaci, včetně dokumentování součástí OMRON, provádění úprav na místě, provádění továrních přejímacích testů a přejímacích testů na místě, provádění úprav na místě / dokumentování změn a poskytování školení na místě pro obsluhu strojů a techniky údržby.

Náš přístup

Shrnutí zahraniční služby Start-Up Service:

  • Poskytuje zahraniční podporu v oblasti nebo zemi, kde se výrobce strojů, který je zákazníkem společnosti OMRON, přímo nenachází.

  • Výrobce strojů, který je zákazníkem společnosti OMRON, nemusí posílat do zahraničí své vlastní techniky, aby řešili technické požadavky související s produkty společnosti OMRON.

  • Výrobci a provozovatelé strojů, kteří jste zákazníky společnosti OMRON: Šetřete čas, peníze a prostředky.

Zahraniční služba Start-Up je poskytována v místním jazyce a může zahrnovat:

  • Podpora při spuštění během instalace.

  • Poradenství a podpora pro snížení nákladů na instalaci a prevenci budoucích poruch.

  • Školení a koučování obsluhy a techniků údržby.

  • Podpora u softwarových problémů s cílem zvýšit výkon stroje.

Zákaznické výhody

Rychlý prospěch ze zahraniční podpory a znalostí s dlouhodobým efektem:

  • Přímé využití globální sítě specialistů na automatizaci OMRON.

  • Využijte místní profesionály ze společnosti OMRON či její partnery s výhodou znalosti místního jazyka.

  • Eliminujte problémy při instalaci.

  • Využijte odborné znalosti a zkušenosti sdílené společností OMRON.

  • Pomocí rychlých úprav zajistěte co nejvyšší dostupnost zařízení.

  • Dosáhněte významného snížení časových a finančních nákladů.

  • Zabraňte budoucím závadám díky konzultacím a podpoře společnosti OMRON.

  • Důvěřujte poradcům společnosti OMRON při řešení komplikovaných problémů.

  • Nabídněte klientům školení a koučování pro zvýšení produkce.

  • Integrace hodnotového řetězce během životního cyklu stroje.