Naši aplikační technici zajišťují pokročilou podporu a technickou pomoc v případech, kdy požadujete víc než jen standardní podporu:
-
Zajišťují poradenství a poskytují předprodejní konzultace
-
Identifikují technické potřeby a prokazují funkční koncepty na referenčních aplikacích
-
Zajišťují podporu při instalaci, spouštění a uvedení do provozu prostřednictvím školení a poradenství
-
V případě potíží nebo nových požadavků na aplikace nabízejí poprodejní odbornou podporou a technickou pomoc
-
Společně s Oddělení technické podpory se podílejí na řešení složitých a komplikovaných technických dotazů
Poskytujeme související služby v místě realizace v oblasti automatizace, robotů, bezpečnosti a kamerových systémů. Obraťte se na nás v případě potřeby:
-
Pravidelné preventivní prohlídky
-
Výměny produktu
-
Podporu v místě realizace při uvedení do provozu
Služby a podpora

Školicí služby
Zlepšete své dovednosti v oblasti průmyslové automatizace. Rozšiřte své znalosti a vyhovte požadavkům ve svém oboru

Ověření konceptu
Služba ověření konceptu (PoC) vám pomůže nastínit a vyřešit vaše potřeby v oblasti robotiky nebo průmyslové automatizace.

Technical Support
We have developed a dedicated knowledge base, myOmron, with additional support information on products and technology.