Zůstaňte ve spojení díky virtuálním asistenčním službám společnosti OMRON | OMRON, Česká republika

Přihlásit se

Objevili se technické potíže. Odeslání Vašeho formuláře nebylo úspěšné. Prosím přijměte naši omluvu a zkuste to znovu později. Podrobnosti: [detaily]

Download

Registrovat se

Objevili se technické potíže. Odeslání Vašeho formuláře nebylo úspěšné. Prosím přijměte naši omluvu a zkuste to znovu později. Podrobnosti: [detaily]

Download

Děkujeme za registraci u společnosti Omron

E-mail k dokončení registrace účtu byl odeslán na adresu

Návrat na webovou stránku

získejte přímý přístup

Níže zadejte své údaje a získejte přímý přístup k obsahu na této stránce

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Objevili se technické potíže. Odeslání Vašeho formuláře nebylo úspěšné. Prosím přijměte naši omluvu a zkuste to znovu později. Podrobnosti: [detaily]

Download

Děkujeme za váš zájem

Nyní máte přístup k Zůstaňte ve spojení díky virtuálním asistenčním službám společnosti OMRON

E-mail s potvrzením byl odeslán na

Pokračovat na stránku

Prosím nebo získejte přímý přístup a stáhněte si tento dokument

Virtuální asistence společnosti OMRON je řešení vzdálené podpory, které poskytuje snadnou, rychlou a bezpečnou technickou podporu a poradenství. Tento druh asistence využívá technologii rozšířené reality, díky níž vám kromě identifikace a řešení problémů kdekoli na světě dokážeme rovněž pomoci s návrhem co možná nejlepších strojů.

  • Zůstaňte ve spojení s našimi odborníky

    Získejte pomoc přímo od našich nejzkušenějších techniků prostřednictvím interaktivního vzdáleného připojení. Těžte z našich zkušeností a znalostí na svém pracovišti.

  • Snižte náklady

    Řešte problémy rychle. Virtuální asistence je ideální pro stavy nouze i pro jednoduché stroje, které nevyžadují návštěvu u zákazníka. Snižte cestovní náklady nahrazením návštěv u vás naší virtuální asistenční službou.

  • Zvyšte produktivitu

    Rychlejší doba vyřízení. Naplánujte si vzdálenou návštěvu a získejte podporu mnohem rychleji než při návštěvě u vás.

Vyžádejte si od nás podrobnosti

Nejdůležitější funkce

Použijte preferovanou platformu

Virtuální asistence společnosti OMRON je k dispozici pro systémy Android i iOS.

Oblasti, pro které je virtuální asistenční služba velmi vhodná:

  • Opravy a údržba

    Produkty společnosti OMRON byly navrženy s ohledem na dlouhou životnost. Někdy však může dojít k neočekávaným situacím. V takovém případě se můžeme připojit k vašemu pracovišti, zkontrolovat připojení a chybové kódy a v případě, že je to možné, vás vzdáleně provést řešením problému.

  • Kontrola

    Naši specialisté na bezpečnost a robotiku mohou váš stroj vzdáleně zkontrolovat a pokusit se vyhledat možnosti zlepšení a vyřešit případné problémy. Podrobnosti naleznete na stránkách našich služeb posouzení bezpečnosti strojů a servisu robotů.

  • Školení

    Vedle našich e-learningových služeb vám také můžeme poskytnout virtuální školicí kurzy pro více úrovní programovacích dovedností. Prostřednictvím našeho týmu technické podpory nebo svého obchodního zástupce si můžete také zažádat o vzdálené poskytnutí individuálně přizpůsobeného kurzu.

  • Služby v terénu

    Někdy z určitého důvodu není podpora v terénu možná. I v takovém případě však mohou naši nejzkušenější terénní technici navštívit vaše pracoviště prostřednictvím našich virtuálních asistenčních služeb.

Podporujeme také chytré brýle!

Pokud na pracovišti používáte chytré brýle, můžeme vám virtuální asistenční službu poskytnout tak, abyste měli volné ruce a byli mobilní.

Ověřte si u našeho týmu technické podpory, které chytré brýle podporujeme.

Vyžádejte si od nás podrobnosti

Služby a podpora

premium hotline support fcard sol

Služby v terénu

Naši terénní technici zajišťují pokročilou podporu a technickou pomoc v případech, kdy požadujete víc než jen standardní podporu.

více informací