Roboty OMRON pomáhají společnosti Grupo Antolin zajistit modernizovanou, udržitelnou továrnu zaměřenou na interiér vozidel, kde spolu lidé a stroje pracují v harmonii.
Hlavní trendy v automobilovém průmyslu – jako je stále větší důraz na témata elektrifikace, digitalizace nebo udržitelnosti – vedou také ke změnám v interiéru vozidel. Jedním z největších mezinárodních jmen v tomto sektoru je společnost Grupo Antolin. Tento klíčový hráč v globálním dodavatelském řetězci automobilového průmyslu a přední výrobce produktů s vysokou hodnotou zavedl strategii Adv. Manufacturing 4.0 (Vyspělá výroba 4.0), která řeší integraci digitální technologie do provozu. Jednou z adresovaných oblastí je snížení a optimalizace pohybů v interní logistice. Využití autonomních mobilních robotů (AMR) (tcm:342-96316) a kolaborativních robotů (kobotů) (tcm:342-96316) vyráběných a dodávaných společností OMRON pomáhá zajistit modernizovanou, udržitelnější továrnu, kde spolu stroje a lidé pracují v harmonii.
Grupo Antolin je globální dodavatel technologií do interiérů vozidel. Společnost obsluhuje přední světové výrobce vozidel ve 145 továrnách a 26 zemích. Kapacita společnosti pokrývá celý cyklus součástí od návrhu a konstrukce po vývoj a doručení. Nabízí produkty s vysokou přidanou hodnotou ve čtyřech obchodních jednotkách zaměřených na stropní systémy, kabiny a dveře, osvětlení a rozhraní člověk-stroj a elektronické systémy.
Změna potřeb
Od roku 2001 je závod Aragusa v Burgosu operující v rámci společnosti Grupo Antolin průkopníkem ve výrobě dílů do interiérů automobilů, které lze využít ve vozech řady různých značek. Donedávna se různé práce, například nakládání a přeprava těchto součástí z místa vstřikování do místa montáže, prováděly ručně. Aby však společnost Antolin udržela krok s globálními změnami a v zájmu neustálého vylepšování a zajištění digitální strategie, zvážila možnosti vylepšení a zvýšení efektivity těchto procesů a rozhodla se pro jejich automatizaci s cílem dosáhnout udržitelnějšího obchodního modelu. Tento krok by také umožnil zaměstnancům pracovat na hodnotnějších procesech.
Nová autonomní automatická přeprava musela nahradit manuální procesy. Jedním ze zásadních kritérií byla celková efektivita vybavení (OEE). Pozitivní přínos OEE se týkal vstřikovacích a montážních systémů.