Závazek ke spokojenosti zákazníků
Zákaznický průzkum ukazuje zvýšenou míru spokojenosti, probíhají rozvojové projekty
V rámci naší neustálé snahy naslouchat zákazníkům a učit se od nich jsme nedávno provedli rozsáhlý zákaznický průzkum napříč regionem EMEA.
Více než 1400 respondentů z 20 zemí vyjádřilo svou míru spokojenosti se společností Omron, s naší výkonností v porovnání s jinými výrobci a také seřadili důležitost různých aspektů služeb společnosti Omron.
Na základě přání zákazníků vyjádřených v průzkumu již společnost Omron spustila několik projektů na evropské i místní úrovni zaměřujících se na zlepšení u důležitých témat, jež zákazníci vznesli.
Zde jsou některá nejvýznamnější zjištění z průzkumu:
- Naše průměrná úroveň spokojenosti zákazníků podle průzkumu je 8,29, vyšší než průměrné poměřovací kritérium s hodnotou 8,1. Zákazníci byli zvláště potěšeni kvalitou našich produktů, technickou podporou a kvalitou zaškolování.
- 81 % respondentů je přesvědčeno, že společnost Omron dodržuje své sliby a udržuje si tak spokojené zákazníky.
- Zákazníci vnímají společnost Omron jako spolehlivou, pružnou a proaktivní organizaci. Na to také upozorňuje vysoké procento míry spokojenosti zákazníků (Net Promoter Score), které činí 38 %, což je víc, než je průměrné poměřovací kritérium v tomto oboru, které činí 23 %.
- Hlavní důvody pro doporučení společnosti Omron souvisejí s kvalitou produktů a služeb, jež se odrážejí v hlavních důvodech proč obchodovat se společností Omron, jimiž jsou kvalita produktů, dlouhodobý vztah a kontakt se zaměstnanci.
V souladu s programovými cíli společnosti Omron „zlepšovat životy lidí a přispívat k lepší společnosti“ jsme za každý vyplněný dotazník finančně přispěli Světovému fondu na ochranu přírody (WWF).
Pokud byste nám chtěli poskytnout zpětnou vazbu týkající se kvality produktů, technické podpory nebo služeb zákazníkům, kontaktujte nás.