Přihlásit se

Objevili se technické potíže. Odeslání Vašeho formuláře nebylo úspěšné. Prosím přijměte naši omluvu a zkuste to znovu později. Podrobnosti: [detaily]

Download

Registrovat se

Objevili se technické potíže. Odeslání Vašeho formuláře nebylo úspěšné. Prosím přijměte naši omluvu a zkuste to znovu později. Podrobnosti: [detaily]

Download

Děkujeme za registraci u společnosti Omron

E-mail k dokončení registrace účtu byl odeslán na adresu

Návrat na webovou stránku

získejte přímý přístup

Níže zadejte své údaje a získejte přímý přístup k obsahu na této stránce

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Objevili se technické potíže. Odeslání Vašeho formuláře nebylo úspěšné. Prosím přijměte naši omluvu a zkuste to znovu později. Podrobnosti: [detaily]

Download

Děkujeme za váš zájem

Nyní máte přístup k Závazek ke spokojenosti zákazníků

E-mail s potvrzením byl odeslán na

Pokračovat na stránku

Prosím nebo získejte přímý přístup a stáhněte si tento dokument

Závazek ke spokojenosti zákazníků

Zákaznický průzkum ukazuje zvýšenou míru spokojenosti, probíhají rozvojové projekty

V rámci naší neustálé snahy naslouchat zákazníkům a učit se od nich jsme nedávno provedli rozsáhlý zákaznický průzkum napříč regionem EMEA.

Více než 1400 respondentů z 20 zemí vyjádřilo svou míru spokojenosti se společností Omron, s naší výkonností v porovnání s jinými výrobci a také seřadili důležitost různých aspektů služeb společnosti Omron.

Na základě přání zákazníků vyjádřených v průzkumu již společnost Omron spustila několik projektů na evropské i místní úrovni zaměřujících se na zlepšení u důležitých témat, jež zákazníci vznesli.

Zde jsou některá nejvýznamnější zjištění z průzkumu:

  • Naše průměrná úroveň spokojenosti zákazníků podle průzkumu je 8,29, vyšší než průměrné poměřovací kritérium s hodnotou 8,1. Zákazníci byli zvláště potěšeni kvalitou našich produktů, technickou podporou a kvalitou zaškolování.
  • 81 % respondentů je přesvědčeno, že společnost Omron dodržuje své sliby a udržuje si tak spokojené zákazníky.
  • Zákazníci vnímají společnost Omron jako spolehlivou, pružnou a proaktivní organizaci. Na to také upozorňuje vysoké procento míry spokojenosti zákazníků (Net Promoter Score), které činí 38 %, což je víc, než je průměrné poměřovací kritérium v tomto oboru, které činí 23 %.
  • Hlavní důvody pro doporučení společnosti Omron souvisejí s kvalitou produktů a služeb, jež se odrážejí v hlavních důvodech proč obchodovat se společností Omron, jimiž jsou kvalita produktů, dlouhodobý vztah a kontakt se zaměstnanci.

V souladu s programovými cíli společnosti Omron „zlepšovat životy lidí a přispívat k lepší společnosti“ jsme za každý vyplněný dotazník finančně přispěli Světovému fondu na ochranu přírody (WWF).

Pokud byste nám chtěli poskytnout zpětnou vazbu týkající se kvality produktů, technické podpory nebo služeb zákazníkům, kontaktujte nás.

Sledujte společnost OMRON Industrial Automation na síti LinkedIn