Zpráva zákazníkům a partnerům od našeho generálního ředitele Seiga Kinugawy | Omron, Česká republika

Přihlásit se

Please use more than 6 characters. Forgot your password? Click here to reset.

Změnit heslo

Objevili se technické potíže. Odeslání Vašeho formuláře nebylo úspěšné. Prosím přijměte naši omluvu a zkuste to znovu později. Podrobnosti: [detaily]

Download

Registrovat se

Objevili se technické potíže. Odeslání Vašeho formuláře nebylo úspěšné. Prosím přijměte naši omluvu a zkuste to znovu později. Podrobnosti: [detaily]

Download

Děkujeme za registraci u společnosti Omron

E-mail k dokončení registrace účtu byl odeslán na adresu

Návrat na webovou stránku

získejte přímý přístup

Níže zadejte své údaje a získejte přímý přístup k obsahu na této stránce

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Objevili se technické potíže. Odeslání Vašeho formuláře nebylo úspěšné. Prosím přijměte naši omluvu a zkuste to znovu později. Podrobnosti: [detaily]

Download

Děkujeme za váš zájem

Nyní máte přístup k Zpráva zákazníkům a partnerům od našeho generálního ředitele Seiga Kinugawy

E-mail s potvrzením byl odeslán na

Pokračovat na stránku

Prosím nebo získejte přímý přístup a stáhněte si tento dokument

Zpráva zákazníkům a partnerům od našeho generálního ředitele Seiga Kinugawy

Našim zákazníkům a partnerům.

Žijeme v těžké době, kdy svět reaguje na výskyt koronaviru. Stejně jako vy sleduji rostoucí počet nakažených s obavami a velice obdivuji všechny, kteří stojí v první linii boje proti dopadům viru. Myslíme na lidi postižené nebývalými událostmi, které se kolem nás odehrávají.

Naše globální a regionální pracovní týmy pro boj s koronavirem pečlivě dodržují pokyny Světové zdravotnické organizace a místních zdravotnických orgánů, abychom zabezpečili, že budeme monitorovat a přizpůsobovat naše provozy a obchodní činnost tak, abychom zajistili bezpečné a zdravé pracoviště, a zároveň i nadále našim zákazníkům poskytovali ty nejlepší možné služby. Výrazně jsme pozměnili naše pracovní prostředí, abychom chránili bezpečnost a zdraví našich zaměstnanců i jejich okolí a našich zákazníků. Tam, kde je to možné, jsme zavedli práci na dálku a v našich továrnách, distribučních centrech a na pracovištích, která zůstávají v provozu, jsme přijali osobní ochranná opatření. Moc si vážíme toho, jak se členové našeho týmu přizpůsobili této nelehké situaci a zachovali pro naše zákazníky kontinuitu obchodování.

Rovněž pečlivě sledujeme dopad na provoz dodavatelského řetězce a neustále spolupracujeme s našimi továrnami, sklady a distribučními centry, abychom udrželi neustálý tok produktů na trh. Naše oddělení péče o zákazníky, týmy podpory a technici zvládnou poskytovat služby na dálku a poradenství v mnoha oblastech, a my tuto schopnost využijeme k uspokojení vašich potřeb. V této době také poskytujeme řadu technických a školicích webinářů, které našim zákazníkům umožní investovat do rozvoje dovedností a znalostí.

Abychom vám pomohli pokračovat v práci a fungovat v tomto dynamickém prostředí, zveřejňujeme informace, které vám poskytnou aktuální přehled o důležitých oblastech týkajících se doručování, technické podpory, školení a podpory komunit. Tyto informace budou průběžně aktualizovány.

Chci vám poděkovat za vše, co děláte pro ochranu naší společnosti v této době. Je nám ctí být součástí vašeho podnikání.

Seigo Kinugawa

Sledujte společnost Omron Industrial Automation na síti LinkedIn