Evropské servisní středisko
Proč se na nás můžete spolehnout:
- Evropské servisní středisko a jeho dobře vyškolení technici, nejnovější technologie a vysoká kvalita.
- Přímé vyzvednutí od zákazníka a k zákazníkovi, kdekoli v Evropské unii.
- Automatizační produkty: prioritní oprava do 1 pracovního dne (nezapočítává se přeprava), standardní oprava do 3 pracovních dnů (nezapočítává se přeprava)
- Mechatronické produkty: standardní oprava do 5 pracovních dnů (nezapočítává se přeprava)
- Některé řady produktů jsou opravovány v externích střediscích. Na tyto produkty se nevztahují standardní dodací lhůty. Podrobnosti vám na vyžádání sdělí místní pobočka společnosti Omron.
- Bezplatný servis pro výrobky v záruce poskytované společností Omron.
- Pevná cena za opravy pro výrobky, pokud není oprava krytá zárukou.
- U opravených výrobků se poskytuje záruka 1 rok na všechny vyměněné nebo opravené součásti, která je platná od data opravy v Evropském servisním středisku Omron.
- Opravený výrobek se vrací s naší standardní zprávou o opravě. Na vyžádání můžeme dodat rozsáhlou zprávu o opravě nebo podrobnou analýzu.
Pokud vyplníte formulář pro zadání opravy, pošleme vám cenovou nabídku na opravu výhradně pro váš produkt.
Další důležité informace
- Obsah servisních služeb se může kdykoli změnit bez předchozího upozornění.
- Žádosti o opravu ze zemí mimo Evropskou unii se mohou zdržet následkem celních procedur.
- Některé výrobky společnosti Omron jsou vyjmuty z této expresní servisní služby.
5denní servisní služba*
5 snadných kroků k našemu pětidennímu expresnímu servisu oprav.
1. Sdělte společnosti Omron, co nefunguje
Potřebujete-li opravu produktu, vyplňte formulář pro zadání opravy.
2. Autorizace opravy
Společnost Omron vám zašle potvrzení žádosti o opravu, a pokud je třeba, cenovou nabídku.
3. Zabalte produkt k přepravě
Zajistěte, aby byl výrobek bezpečně zabalen v krabici.
4. Zavolejte místní pobočku DHL
Uveďte speciální číslo účtu u společnosti Omron a společnost DHL vyzvedne váš balík.
5. DHL vrátí opravený produkt
Opravený a otestovaný produkt se zprávou o opravě přijde zpět do pěti pracovních dnů!
* Poznámka: Servis zdravotnické techniky Omron zajišťuje výhradní distributor pro ČR a SR firma CELIMED, s.r.o., tel.: 475 208 180