Zpráva zákazníkům a partnerům od Seiga Kinugawy
Žijeme v těžké době, kdy svět reaguje na výskyt koronaviru. Stejně jako vy sleduji rostoucí počet nakažených s obavami a velice obdivuji všechny, kteří stojí v první linii boje proti dopadům viru. Myslíme na lidi postižené nebývalými událostmi, které se kolem nás odehrávají.
Další informaceInformace o doručování
Jsme odhodláni udržovat kontinuitu podnikání ve vztahu k našim zákazníkům, dodavatelům i partnerům. Společně tuto těžkou dobu zvládneme a globální krizi překonáme.
Kontaktování technické podpory
Mnoho našich místních kanceláří je v současné době zavřeno a zaměstnanci pracují na dálku. Naši pracovníci podpory však pracují ze svých domovů jako obvykle. Rádi bychom zdůraznili, že jsme stále připraveni vám pomoci, a přestože reakční doby v určitých oblastech mohou být o něco delší, než je zvykem, budeme se snažit udržovat vysokou úroveň služeb, kterou od společnosti Omron očekáváte, i když jsou momentálně poskytovány jiným způsobem.
Online školení
Zlepšete své dovednosti a držte krok s dobou díky široké nabídce online školení (e-learning). Jsou dostupná z jakéhokoli místa na světě.
Webináře
Zlepšete své dovednosti a držte krok s dobou díky široké nabídce živých webinářů a webinářů, které si můžete pustit později. Jsou dostupné z jakéhokoli místa na světě.
Příspěvek společnosti
Jsme hrdí na naše kolegy z celého světa, kteří společně s našimi partnery neustále hledají řešení zlepšující naše životy a přispívající k lepší společnosti.
Služba Consultation Desk Service
Mnoho našich zákazníků v současné situaci čelí problémům v dodavatelských a hodnotových řetězcích. Naše týmy služby Consultation Desk Service nabízejí přeshraniční podporu a jsou vybaveny tak, aby vám pomohly na dálku, telefonicky nebo prostřednictvím virtuálních připojení.